2015. augusztus 24., hétfő

Magamról ...


A Nők Lapja Café internetes fórumán tették föl a kérdést, hogyan jut eszébe valakinek romantikus-erotikus regényt írni. A kérdést ott és akkor röviden megválaszoltam, de azután fél éjszaka morfondíroztam tovább...

Tényleg! Miért is pont ezek a történetek születtek meg, jöttek világra belőlem? Alapvetően egy nagyon szemérmes, visszafogott nő vagyok, amikor a szexualitásról van szó. Barátnőimmel is hasonló a helyzet, szinte ez az egyetlen téma van, amit nem szoktunk megvitatni. Ezt a szemérmességet, ami ha nem is veleszületett, de nagyon mélyről gyökerező, csak szűk családon belül tudom levetkőzni, a párkapcsolatomban.
Hogyan is juthattam bő tíz éve arra a gondolatra, hogy a leírt szövegeim tetemes részében igenis legyenek szexuális aktusok, vágyak és álmok, azok viszonylag részletes leírása?
Rengeteget olvasok. Mint sokan mások, klasszikusokkal kezdtem, ahol a téma megfogalmazása visszafogott, jelzésszintű, azután az utóbbi két évtizedben megettem mindent, ami elém került, több száz írást olvastam el az úgynevezett nőirodalomból, rövideket, hosszabbakat, jól-rosszul megírtakat. Minél több lett az ilyen jellegű olvasmányélményem, annál nagyobb lett bennem az űr. Valami szinte minden írásból hiányzott, valami szinte minden írásban zavart. Egyre sürgetőbb lett az érzés, hogy meg kell írnom a saját regényemet, regényeimet a saját élményeimből, vágyaimból, álmaimból. Így keletkeztek ezek a szövegek. Egy alapvetően szemérmes, de írás közben kitárulkozó, kitakaródzó ember munkái ezek, sokszor szókimondó, szemérmetlen, vágyjárta sorok..
Mai napig szeretek szexről, szexualitásról olvasni. A téma jót tesz a libidómnak, felpörget, segít elviselni a mindenki életében jelen lévő hétköznapokat, és színesebbé, varázslatosabbá teszi az estéimet. A nő és a férfi együtt egy egész...

14 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon tetszenek a történeteid! Érdekes női szemszögből megírva a gyengédség ami benne van. Kíváncsi lennék férfiszemmel milyen olvasni. Szerintem hiánypótló az oldalad. Kevés nő vállalkozna erre. Gratulálok! Várom a folytatást, mindkét történethez! Ha nem bánod kiteszlek az oldalamra :)

    VálaszTörlés
  2. Szia! Ez az egyik legkedvesebb megjegyzés, levél, amit azóta kaptam, hogy két héttel ezelőtt belefogtam a blogírásba. :-)
    Nagyon-nagyon örülök neki, ha valaki megoszt, hivatkozik rám, stb. Szeretnék minél hamarabb visszatérni az íráshoz, mert most rengeteg időmet elviszi, hogy különböző felületeken reklámozgatom magam. A megosztások, mások oldalain való megjelenések ezt a folyamatot, a másokhoz való eljutás folyamatát gyorsítják, tegyél ki nyugodtan. :-)

    Egy-két férfiról tudom csak, milyen reakciót váltott ki bennük a részletek elolvasása, hasonlóan fogalmaztak, mint te a leveledben. Kicsit egyszerűbben, de hasonlóan. :-) Remélem, sokaknak megtetszik majd a stílus, amivel a témát kezelem...

    Köszi, hogy "tollat ragadtál"! :-) Külön köszönöm, hogy ezt ezen a felületen tetted, ahol mindenki, aki a blogra ellátogat, láthatja a bejegyzést. A neved adtad a bejegyzéshez... :-)

    VálaszTörlés
  3. Az erőszakos reklámozás helyett többet érne a minőségi kapcsolatépítés.

    VálaszTörlés
  4. Igazad van. De... Mindig van egy de!!!
    Nem akarok addig semmilyen személyes kapcsolatot senkivel, míg nem leszek benne biztos, hogy ez a blogindítás nem egy nagy bukás. Magamat, a jelenlegi életemet védem.
    Az erőszakos reklámozás kevesebb időt vesz el, mint a kapcsolatépítés, mert azt sem igazán tudom, kivel is kellene kapcsolatot építenem!?
    Mire gondolsz. Sok privát levelet kaptam, a tanácsok jól jöttek. Többet megfogadtam. Írj, akár itt, akár egy hosszabb levelet, mire gondolsz!? Nem látok a fejedbe ismeretlenül.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Arra gondolok, hogy facebook-on megköszönsz minden lájkot annak a négy embernek. Molyon ötpercenként kikarcolod ugyanazt a szöveget különböző zónákba. Közben az adatlapod teljesen üres, nincs sehol egy olvasás berakva, olyan vagy, mint egy szellem, az egész aktivitásod csak a könyvek reklámozásáról szól. Nem kell teljes név, születési idő és TAJ szám ahhoz, hogy kapcsolatokat építs, nem kell kiadnod magad. De azt beláthatod, hogy ez a fajta viselkedés, bármi is vele a szándékod, sokkal inkább visszatetsző. Az meg kicsit hihetetlen, hogy annyi privát megkeresést kaptál, miközben a facebook oldalad egyszerűen pang. Kicsit őszintébb és nyitottabb hozzáállás kellene, célravezetőbb lenne. Ennek kamuszaga van. Nem kell arcot adni a netes jelenlétedhez, de ez a csak reklám, más semmi nagyon ciki. A privát levelek küldözgetése pedig borzasztó nyomulós. A személyesség nem egyenlő a tukmálással. Nem akartam durva vagy sértő lenni, csak tisztázni szerettem volna, mire gondolok, mint mezei, innen-onnan idetévedt olvasó.

      Törlés
  5. Olvasói, felhasználói oldalról sok igazság van a gondolataidban, de...

    Köszöngetős fajta vagyok. :-) Mi ezzel a gond? Tegnapelőtt négyen voltak a facebookon, ma öten, remélem, lesznek többen is. Három hete indultam, négy héttel ezelőtt még egyetlen olvasóm sem volt. Most úgy látszik, kb. három-négy tucat ember jár vissza az újabb feltöltéseket elolvasni. Kevés? Sok? Minden viszonylagos. Én örülök neki.

    A molyon két zónában (friss, romantikus-erotikus) szoktam új bejegyzést írni akkor, amikor a blogon történik valami, kb. hetente. A friss zónát szoktam olvasgatni, van aki naponta töltöget oda, azokat is megszólítottad, hogy mi ez a nagy hajtás? Nem értem, mi az irritáló? Mások is reklámozzák a tartalmaikat. Nem én vagyok az egyetlen blogger, aki csak a szöveget adja önmagából. A netes felületek segítenek olvasót találni.

    Nem csak a molyon vagyok fönn, összesen négy ember írt bő tíz levelet segítő szándékkal, (illetve volt, aki gratulált). Egyet sem ismerek. A segítő hozzászólások jól jönnek, kezdő blogger vagyok.

    Van egy munkám, családom, és szeretek írni. Rengeteg a háttérmunka a bloggal, a szövegekkel. Részben időhiány miatt sem foglalkoztam arcépítéssel eddig, részben, mert egyelőre nem is szeretnék. Azt írod, csak reklám a névtelenség. Ahogy a bejegyzésedet elnézem, inkább antireklám. :-(

    Nagyon őszinte ember vagyok. Nem akarok hazudni, ezért inkább nem mondok magamról semmit. Szeretnék továbbra is egy senki maradni. Pár tucat állandó olvasóval lépjek nyilvánosság elé? Erotikus regényeket írok nőként Magyarországon. Szerinted, ezt hány kolléga, barát, családtag értékelné?

    A szövegek így is sokat elárulnak rólam. Egyik szöveg sem kamu. Mindet én írtam, egyetlen mondat sem lopott.

    A hozzászólásodat még többször átgondolom, talán segítségnek is szántad, a kritika mellett. :-)

    VálaszTörlés
  6. Nem tudom, hogy mondjam, hogy ne legyek túl durva, és azt szűrd le a mondandómból, amit közölni szeretnék. Az a visszatetsző, hogy csak és kizárólag reklámozol. Más is reklámozza magát, de emellett csinál mást is ezeken a felületeken. Nem azt írtam, hogy a névtelenség = reklám. Azt mondtam, a csak reklám, semmi más a ciki. Sokan vannak, akik álnéven publikálnak,de az aktivitásuk, kapcsolattartásuk túlmutat a reklámon. Az most tökmindegy, hogy hetente vagy naponta teszel ki ilyen bejegyzést molyra, vagy akárhova, a kizárólagosság az, ami olyan visszás.
    Másrészt a romantikus-erotikus könyvek nem cikik. Ez már nem a nyolcvanas évek, hogy ciki, ha valaki Júliát és Tiffanyt olvas, elég széles olvasói réteg kedveli ezeket a műfajokat. Igazából nekem úgy tűnik, elítéled a műfajt, szégyelled is. Akkor miért pont ilyet írsz? Ezt most nem bántásból, tényleg.

    VálaszTörlés
  7. Nem látszik, de bolyongok a molyon, tájékozódom.

    Én ítélem el??? Na, nem! Beleolvastál? És igen, létezik olyan közösség, ahol ez nem vállalható, most, a kezdetekkor, valaminek az elején.

    Három hete vagyok fönt, három hónap múlva biztosan több lesz az aktivitásom a molyon, ígérem. Igyekszem. A blogon, a facebookon aktív vagyok, számomra most ezek a fontos felületek. Alapvetően itt szeretnék beszélgetni, mint most veled. A molyt nem látja csak a blogra látogatók egy része.

    VálaszTörlés
  8. Igen, elítéled. Több helyen írod, hogy ciki ezt olvasni, titkolni való. Igazából értelmetlen folytatnom a beszélgetést, mert elég erősen elbeszélünk egymás füle mellett, engem meg fáraszt, ha juszt sem arra válaszolnak, amit írok és kiforgatják a szavaimat.
    Mellesleg elolvastam az írásaidat. Engem speciel nem győztek meg, de nem kétlem, hogy van egy réteg, akiknek tetszhet. (A jelenidejű elbeszélésmód elég suta.)

    VálaszTörlés
  9. Senki nem gondolhatja komolyan, hogy elítélem ezt a műfajt. Szeretem. A bejegyzés, ami alatt levelezünk is erről szól.

    Sajnálom, ha nem sikerült megszeretned az írásaimat.

    A hozzászólásaidat köszönöm.

    VálaszTörlés
  10. Megfogadtam a tanácsot, mind a blogon, mind a molyon kitettem magamról egy kevés információt. Majd igyekszem szaporítani. Három hétig "szellem" voltam, talán mostantól kevésbé vagyok az.

    VálaszTörlés
  11. Kedves blogíró!

    Az olvasót nem a szeretkezés tényén való hosszas rágódás érdekli hanem az, hogy miként csinálják.( Ez érvényes úgy az erekciós mint az ejakulációs erotikára.) Egy erotikus regény cselekményét az izgalmas várakozás "viszi előre".

    Az eddig olvasott szöveg igazolása annak, hogy - a családi kör által megkívánt - kesztyűs kézzel és befogott orral nehéz erotikát írni.
    :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak mert a szereplők úgy szexelnek, hogy illedelmesen nem említik a nemi szerveket, vagy azok szerepét, az aktus közbeni viselkedésüket, még nem prűd az író. :) Bár behatolás helyett bekedveskedni magad a másik barlangjába, lássuk be, finomabb dolog, mint a naturális lökdösődés. :P

      Törlés
  12. Melyik szöveg? Kettő van a blogon.

    Semmilyen családi elvárásnak nem kell megfelelnem.

    Nem erotikus, hanem romantikus-erotikus a választott műfaj. Sehol nem írtam mást. :-)

    Vannak fönt, lesznek fönt erotikus jelenetek, és kesztyűs kézzel maximum mosogatni szoktam. :-) Mármint edényeket. :-)

    VálaszTörlés